Pass

På I Balans Idrottscenter erbjuder vi självklart pass till våra medlemmar. Varierande, tuff och funktionell träning i grupp. Varje pass har en tanke och inget är det andra likt. Allt för att du ska få en varierad träning och en funktionellt stark kropp.

Vi erbjuder två typer av pass: 
High Intensity - Ett pass som har högre intensitet och fokuserar på styrka, rörlighet, teknik och kondition.
Recovery and Performance - Ett pass som fokuserar på rörlighet och återhämtning.

Kom oavsett tidigare erfarenhet och kör efter dina egna förutsättningar. Våra instruktörer och sjukgymnaster/fysioterapeuter hjälper dig att hitta övningar som passar dig. 

Du som är medlem bokar ditt pass genom att trycka på knappen "Boka pass".

Passen släpps kl 12 en vecka före passets start. Som medlem kan du boka 3 pass/vecka. Vill du träna mer än 3 pass/vecka är det drop in i mån av plats som gäller. Avbokning sker senast 24 timmar före passets start. 

På schemat nedan ser du tiderna för medlemspass samt vilka tider som föreningar och andra grupper tränar i våra lokaler.
Självklart kan du träna på egen hand även under de tider som pass pågår. Dock kan vissa redskap vara upptagna. 

öppentider och passtider sommaren 2018:

V.26 - V.34 kör vi med sommarschema. Våra öppentider i gymmet under sommaren är precis som vanligt 5.30-22.00 alla dagar i veckan. Receptionen är bemannad i samband med pass. 
Medlemspass kör vi på måndagar och onsdagar kl. 17.30-18.30. Du bokar passen precis som vanligt genom knappen "Boka pass" längre ner på sidan. 
Vi på I Balans önskar er en riktigt varm och solig sommar! 

sommarens nyhet - movement

Under sommaren kör vi igång med en passnyhet på I Balans. Förutom vårt standardpass High Intensity kommer du också ha möjligheten att gå på Movement. Detta för att fokusera på återhämtning under sommaren.
Instruktören för detta pass heter Oskar Henke som under några år bott i Berlin där han jobbat med Joseph Bartz som i sin tur är utbildad av Ido Portal. I denna träningsform blandas lekfullhet med hårt arbete och du får jobba med din balans, rörlighet, styrka och reaktionsförmåga genom övningar och spel som t.ex. Fighting Monkey. För dig som gillar att utforska din kropps möjligheter är detta det perfekta passet! 
Precis som våra andra pass kräver inte heller detta pass några förkunskaper, bara en nyfikenhet. 
Välkommen! 

fullsizeoutput_181b.jpeg